גם גוגל רוצה למכור דומיינים

גוגל משיקה "בשקט" שירות חדש המציע רישום דומיינים. בהודעה ברשת החברתית גוגל
פלוס
בשבוע שעבר, החברה הודיעה על כוונתה להציע שירותי דומיין כחלק מהניסיון "לעזור לעסקים קטנים להצליח אונליין" כדבריה. לפי שעה מדובר בגרסת BETA שפתוחה רק למשתמשים לפי הזמנה, ולא לקהל הרחב.

המהלך הזה בודאי מעיר את תשומת ליבן של חברות רישום דומיין בכל העולם ובראשן חברת גו דדי ,המובילה בשוק, שלא מזמן דיווחנו על כוונתה ללכת להנפקה בבורסה. על פי הדיווחים בכוונת גוגל להציע שירותים כגון PRIVACY לדומיין (פרטי הבעלים של הדומיין חסום בפני הקהל הרחב) וחשבונות אימייל לדומיין בעת הרישום, וללא תוספת תשלום. גו דדי גובה כיום 7.99$ לשנה על כל חיסיון פרטי דומיין ושירות זה בוודאי מהווה מקור הכנסה משמעותי עבורה. מעניין לראות האם בעקבות ההכרזה של גוגל להיכנס כשחקן בשוק נראה ירידות דרסטיות במחירי שירותים נלווים לדומיין.

גם בתחום הסיומות החדשות, כידוע, גוגל משחקת תפקיד ראשי עם כ-50 סיומות חדשות שהחברה מבקשת להנפיק בשנים הקרובות. המהלכים הללו מצביעים על כך שגוגל רואה בשמות המתחם באינטרנט ערוץ מהותי להמשך תחזוק נוכחותה המרכזית בחיי האינטרנט של כולנו.

כתיבת תגובה