הסיומות החדשות מקבלות רוח גבית מגוגל

גוגל יוצאת עם מותג חדש ויצרה את קבוצת ALPHABET שאמורה מעתה לתפקד כחברת אם לכל העסקים השונים שגוגל מקדמת. לצורך כך בחרה גוגל דווקא בכתובת דומיין abc.xyz ובכך מסמנת לראשונה את אמונתה ותמיכתה בכל מה שקשור בסיומות החדשות באינטרנט. גוגל מטפחת דימוי של חברה יצירתית, ואמנם הדומיין הזה מייצג באופן פשוט ויפה את המותג ALPHABET. מה שמעניין זה שבצעד יוצא דופן זנחה החברה את האופציה לרכישת הדומיין בסיומת הפופלארית COM. (יצרנית הרכב BMW הינה הבעלים הנוכחי של הדומיין Alphabet.com וסביר שגוגל היתה נדרשת לשלם סכום עתק אם היתה רוצה לרכוש את הדומיין).

ברור שסיבת הבחירה בסיומת חלופית היא לא כספית אלא מדובר במסר שגוגל מבקשת להעביר: שם הדומיין הוא חלק אינטגרלי מהמותג, וככזה אמור לייצג נאמנה את רוח המותג. ואם זה הולך בסיומת אחרת טוב יותר מאשר ב- COM. אין מניעה לבחור בסיומות החדשות ואולי אפילו רצוי. האם אנו עדים לשחיטת הפרה הקדושה שנקראת COM. ? לפי כל ההערכות COM. תמשיך להיות מס' 1 לשנים רבות, אבל ללא ספק מדובר בחותמת חשובה מאוד לתופעת הסימות החדשות באינטרנט ובודאי צעד זה יתמוך בהמשך אימוץ וקידום הסיומות החדשות בקרב עסקים ברחבי העולם.

כתיבת תגובה